our sponsor

Followers

Saturday, September 24, 2011

Puteri ShaSha Mendoza versi translasi yang sungguh berjurus



Ohyeahmarikitamenaikkantrafiktahapgalvanize!!!

Hello, di sana. Adakah Shashi. Puteri Shashi. Saya tidak tahu apa dan bagaimana untuk memulakan, kerana semua orang tahu buruk di. Saya menghuraikan sebagai seorang yang peramah. Benci elegan, kerana saya berfikir orang yang berada di sekeliling anda, saya membenci anda. Secara jujur​​, saya orang yang besar jika anda boleh beritahu saya, tetapi kadang-kadang saya mudah kecewa dan marah. Saya perempuan dan saya cuba untuk mengimbangkan sejuk dan saya bekerja, jadi jangan risau. Morder.Estou Saya bukan fesyen bergantung. New York jalan fesyen. Adakah ia baik? Dengan baik, ia adalah untuk saya. Saya suka kasut atau tumit orang-orang yang tinggi memanggilnya? Ah, ya! Saya fikir ia sangat guaman bagi tumit perempuan, kerana ia menunjukkan betapa seksi mereka. Jadi, gadis gadis :) Saya suka membuat kawan-kawan baru. Saya benci kawan kaya kaya kaya dan baik! Jadi, benci, bukan sahaja dapat menyingkirkan segala sesuatu? Usahlah menilai seseorang yang tidak mengetahui. Saya tahu anda tidak mempunyai hidup. Jadi, saya menyeru membosankan bukan? Ah, tetapi saya membenci dia, kata beliau tidak akan membawa saya. Saya tahu saya hanya boleh menilai seseorang dan klik Anon Blog kemasukan yang sangat baik. Saya benci hanya benci. Percayalah, saya tidak fikir orang benar-benar embara├žoso.Principalmente tidak akan melawan, saya bukan seorang perokok, saya cuba shisha dan hanya perkara yang penting ialah dara saya. Jadi, beri saya tepukan yang hebat. Aku katakan, I love you. Virgo adalah unicorn. Berdosa untuk melakukan hubungan seks sebelum perkahwinan. Hanya mahu berkata, kecuali keperawanan untuk suami anda dan rakan anda tidak kerana kita tidak tahu apa yang akan berlaku tidak lama lagi dalam masa terdekat. Itu simpan lebih baik. Saya tidak cuba untuk menjadi bodoh di sini, tetapi ia hanya motherboard mim.Eu tinggal dengan keluarga yang sangat besar. Saya suka keluarga saya lebih daripada segala-galanya. Dan satu perkara lagi, saya tidak percaya dalam cinta pertama. Beliau lieeee. suka hartanah. Terima kasih kerana membaca Tumblr saya. Saya ingin anda semua satu hari yang baik.Menjadi Fellasss.Loads berhati-hati Cinta: shashamendoza XOXO

p/s: apa? gambar bogel shasha? sorry not here, i wanna bust your buddy.












No comments:

Related Posts with Thumbnails