our sponsor

Followers

Sunday, December 11, 2011

Pengakuan berani mati seorang Gigolo




Malangnya, Yuna? Buat sejarah dan muzik rock talian dengan Yuna! Internet Digi Crazy Sale untuk anda!

Assalamualaikum dan seorang penulis blog. Abgteror harap hari nie semua pengguna internet, ia perlu kemakmuran yang sihat. Nie cerita malam panas lagi. Testimoni Gigolo satu, kerana dek hanyut daripada libido kawalan. Jangan tersinggung atau membuat sukar untuk mana-mana pihak dan tidak berniat abgteror mendapat malu, tetapi hanya bercakap dengan pemandu kami antara satu sama lain. Saya berharap gejala-gejala tidak berlaku dalam nie dalam masyarakat kita (walaupun ia mempunyai Gigolo nie banyak kes). Well, wang dan keghairahan bukan segala-galanya. Penjagaan kesihatan perlu. Jika di dalam badan yang tidak sihat, saya sedar, baru-baru ini saya berenti "MAKAN "!!!? .... Saya menggunakan pada masa tuh. Nie Ratapilah cerita untuk panduan kita bersama-sama.

Yang boleh saya katakan ia telah muncul Kool, bijak, hensem dan kejantanan. Saya hanya tidak memuji-muji diri sendiri. Tetapi saya semulajadiknya semula jadi. Ia adalah pandangan yang dihadapi, saya tidak harus ditolak. Wanita? Tayah berkata ... .. sampah dibuang. Saya lebih mesra dan soalan gula manis, pastikan cecair. Dan sebaik sahaja saya mula belajar di institusi pengajian tinggi, II boleh "hide" percuma. Mesyuarat kali pertama tuh percuma. Boleh jugak yang tidak dapat dilupakan pengalaman saya. Wang itu ibu bapanya? ... .. Saya sentiasa lagik beruk. Kulit boleh bebas, tidak mahu kehilangan .... Bodoh la. Semakin lama, keghairahan huru-hara saya. Tidak kira masa, saya akan pergi mencarinya. Gamaknya sangat ketagihan. Ahhh ... ... Saya berminat ... beruk. Janji saya gembira, lengkap dan menyimpan yang paling penting. Walau bagaimanapun, ade jugak bersetuju, bersetuju bahawa saya perasan dengan nie nafsu, tetapi saya hanya menyukai gaya menidakkannya artis yang menolak semua kontroversi wujud. Dengki la tuh. Lau anda boleh, anda ingin. Tadik bercakap, menulis bodoh jika dinafikan. Cemburu cemburu! .... Hahahaha ... Panas bersetuju, bersetuju, saya membuat. Ram, badan saya, bukan anda. Sunway Hari Pendidikan yang berlaku pada 17 Disember dan 18 pada tahun 2011 Kini anda boleh mendapat ganjaran dengan berkongsi maklumat melalui facebook dan twitter

Tingkah laku saya adalah lebih penting sejak akhir kajian. Saya tidak mempunyai masalah-masalah alam sekitar. Anda ingin melihat tidak ada masalah ... Takde .. Saya mahu mengambil bahagian akan datang lau la. Saya jijik. Walau bagaimanapun, tahap mangsa adalah ... .. Saya telah dilakukan lunyai. Hahahaha .... Takde dua belas pemilik. I nafsu haiwan nafsu boleh hadir. Lebih buruk lagi, lelaki dan wanita, semuanya saya mengutuk. Saya belum diperiksa. Janji saya gembira. Ape untuk mengetahui anda mahu. Kes takde. Tetapi hari sebelum hati saya dari kusyuk ritue tengah Jea selepas beliau tiba-tiba apa yang saya tercekik, dia tuh ia juga tempat sila tengokkan beruk saya saya ... .. Rupa-rupanya yang saya makan hasil kentaky ayam menawarkan kemanisan puisi awek kelas saya, saya membelanjakan saya "MAKAN" nie tersangkut, tuh plak femoral. Hadoi .... Bagi saya di hospital. Tiada sebab anda Jea. Akhir sekali, saya sedar. Len adalah untuk "membeli saya sendiri. Tamo pau-pau orang. Terima kasih. "Woit Woit Dia tamak dan kedekut ... ... tidak badigol Gigolo !!!!!!

1 comment:

Anonymous said...

BARBIE KETAHIAN APAKAH INI!

Related Posts with Thumbnails