our sponsor

Followers

Saturday, May 26, 2012

4 bulletin 2012 trend jahiliyah perempuan melayu masa kini 2



wtf-apa-ke-halnya is this 4 bulletin 2012 janda tahun serius lawak2 man??? Janda 18 Tahun (Serius Lawak!)? or is this got to do with video bayi kejam Ira or what? nothing's lawak here. guyssss...... you guys are sick!


janda umur 18?

@Aida_Asmadi kahwin muda tu.. ohhgoditskyo.blogspot.com

@kerchiksan kahkahkah, saya baca lawak bodo ni, babi betei, bukan janda umur 18 tahun, tapi menjanda 18 tahun

@Aida_Asmadi hahaha ic

Janda 18 Tahun (Serius Lawak!)  http://4buletin.com/2012/05/09/janda-18-tahun-s...: Janda 18 Tahun (Serius Lawak!)  http://4buletin.c... Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ 216,165 likes · 15,353 talking about this Fictional Character Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam. Dialog dalam filem KL Gangster. LIKE dan SHARE mana2 cerita yg uols jumpe di sini. Sharing is caring =) About Photos 216k Likes ◫ Wall Paper Isu Penyebaran SMS Minuman Pepsi dan Coke Tercemar Isu penyebaran SMS secara meluas yang menyeru pengguna supaya tidak mengambil m Notes17 Welcome 1 Highlights Post Photo / Video 21 Friends Like Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ +12 Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. 4 hours ago SubhanAllah ! Jasad Pemimpin ISRAEL Ariel Sharon Membusuk Tak Diterima Bumi. http://4buletin.com/2012/05/11/jasad-ariel-sharon-membusuk-tak-diterima-bumi/ Jasad Ariel Sharon Membusuk Tak Diterima Bumi | Dunia Kini 4buletin.com Siapa tak kenal dengan salah seorang pemimpin durjana dunia Israel yang satu ketika dulu semasa pemerintahannya melakukan banyak kerosakan dan kezaliman ke atas bumi Allah Palestin. Pembunuhan, penyembelihan, penindasan dan bermacam macam lagi kekejaman tentera Israel Laknatullah dibawah arahan beli... 1Like · · Share 31 people like this. Muhd Ali Hanafiah Tiap kali klik masuk page "waalaikumsalam". Naik nyampah plak. Nk baca artikel, benda lain plak yg kuar. 4 hours ago via mobile · Like · 15 Shinichi Li x dpt masuk page ne apelah admin 3 hours ago · Like LikesSee All Like My Networks 63 friends also like this. Like Khalifah Media Networks 3 friends also like this. Like Kami Boikot Buletin Utama TV3 67 friends also like this. Like Himpunan Gambar Animasi Movie Like Ehem-Ehem~(Tumpang Nyibuk)~ 1 friend also likes this. Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. 4 hours ago Haaa, kebanyakan perempuan suka guna taktik ni untuk dapatkan perhatian lelaki. Taktik yang agak 'Kotor' dan 'Kejam' http://4buletin.com/2012/05/11/taktik-perempuan-untuk-dapatkan-perhatian-lelaki/ Taktik Perempuan Untuk Dapatkan Perhatian Lelaki | Dunia Kini 4buletin.com Perempuan ? Perempuan memang sukakan perhatian. Emm, rasanya lelaki pun sama tapi dalam cara yang berbeza. Perhatian tu maksudnya bukan la perhatian yang sampai nak kena menggedik bimbo di khalayak ramai tu tapi perhatian dari orang yang tersayang lah. Suka bila orang yang kita sayang tu care pasal ... Like · · Share 14 people like this. Alam Rindu jngan dilechkan seorang wanita. ingat kta di lahirka dri janin wanita. jdi itu pants mndapatkan sanjunga. mmang bgian'nya di sanjung & dipuja. . . 3 hours ago via mobile · Like Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. 5 hours ago Korang tergolong dalam ni tak ? 8 Jenis Fesyen Tudung Pelik Di Malaysia. JOM TENGOK ! http://4buletin.com/2012/05/11/8-jenis-fesyen-tudung-pelik-di-malaysia2/ 8 Jenis Fesyen Tudung Pelik Di Malaysia | Dunia Kini 4buletin.com Siapa yang tak ambik tahu pasal fesyen tudung kontemporari dan terkini? Kalau tak ambik tahu pasal fesyen tudung, jom baca kat sini. Yang memang ambik tahu pasal fesyen tudung terkini, digalakkan untuk baca. Mungkin anda terlepas pandang fesyen tudung yang beredar mengikut aliran zaman. Like · · Share 12 people like this. Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. 6 hours ago Koleksi Pokok Yang Pelik (7 Gambar). Macam2 ada, yg menari la, menggerutu la, menyeramkan la... Jom tengoK! http://melayukini.net/2012/02/koleksi-pokok-yang-pelik-7-gambar/ Koleksi Pokok Yang Pelik (7 Gambar) melayukini.net Benda yang pelik semestinya membuatkan kita terpegun. Kini terdapat beberapa jenis batang pokok yang pelik baut tatapan anda. Pokok ini telah dijumpai dari serata dunia. Like · · Share 21 people like this. Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. 7 hours ago Budak Mimik Lagu Katy Perry - Teenage Dream (Lawak Giler!) Budak Mimik Lagu Katy Perry - Teenage Dream (Lawak Giler!) redux.com Wow...53,678,771 views on Youtube! Shared by oteque on Redux, the best way to lean back and discover online video. Like · · Share 33 people like this. Nadzifah Kasim panggggg bagi haaa :D 6 hours ago · Like Mohd Afifi rambot dia mahal wooo.... 6 hours ago via mobile · Like Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ 7 hours ago via RSS Graffiti Post Terbaru Di Melayu Kini (www.melayukini.net) - Kreatif! Melukis Dengan Cahaya (9 Foto) Kreatif! Melukis Dengan Cahaya (9 Foto) Seorang pakar fotografer, iaitu Tarmizi Shukri berkongsi bagaimana untuk menghasilkan lukisan cahaya dengan menggunakan kamera DSLR. Lukisan cahaya ternyata sangat menarik dilihat. Apa lagi, jom baca! Source: Melayu Kini Net Published: 2012-05-11 14:30:30 UTC Share · via RSS Graffiti Like · 24 people like this. Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ Diam~~ 216,165 likes · 15,353 talking about this Fictional Character Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam. Dialog dalam filem KL Gangster. LIKE dan SHARE mana2 cerita yg uols jumpe di sini. Sharing is caring =) About Photos 216k Likes ◫ Wall Paper Isu Penyebaran SMS Minuman Pepsi dan Coke Tercemar Isu penyebaran SMS secara meluas yang menyeru pengguna supaya tidak mengambil m Notes17 Welcome 1 Highlights Post Photo / Video 21 Friends Like Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ +12 Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. 4 hours ago SubhanAllah ! Jasad Pemimpin ISRAEL Ariel Sharon Membusuk Tak Diterima Bumi. http://4buletin.com/2012/05/11/jasad-ariel-sharon-membusuk-tak-diterima-bumi/ Jasad Ariel Sharon Membusuk Tak Diterima Bumi | Dunia Kini 4buletin.com Siapa tak kenal dengan salah seorang pemimpin durjana dunia Israel yang satu ketika dulu semasa pemerintahannya melakukan banyak kerosakan dan kezaliman ke atas bumi Allah Palestin. Pembunuhan, penyembelihan, penindasan dan bermacam macam lagi kekejaman tentera Israel Laknatullah dibawah arahan beli... 1Like · · Share 31 people like this. Muhd Ali Hanafiah Tiap kali klik masuk page "waalaikumsalam". Naik nyampah plak. Nk baca artikel, benda lain plak yg kuar. 4 hours ago via mobile · Like · 15 Shinichi Li x dpt masuk page ne apelah admin 3 hours ago · Like LikesSee All Like My Networks 63 friends also like this. Like Khalifah Media Networks 3 friends also like this. Like Kami Boikot Buletin Utama TV3 67 friends also like this. Like Himpunan Gambar Animasi Movie Like Ehem-Ehem~(Tumpang Nyibuk)~ 1 friend also likes this. Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. 4 hours ago Haaa, kebanyakan perempuan suka guna taktik ni untuk dapatkan perhatian lelaki. Taktik yang agak 'Kotor' dan 'Kejam' http://4buletin.com/2012/05/11/taktik-perempuan-untuk-dapatkan-perhatian-lelaki/ Taktik Perempuan Untuk Dapatkan Perhatian Lelaki | Dunia Kini 4buletin.com Perempuan ? Perempuan memang sukakan perhatian. Emm, rasanya lelaki pun sama tapi dalam cara yang berbeza. Perhatian tu maksudnya bukan la perhatian yang sampai nak kena menggedik bimbo di khalayak ramai tu tapi perhatian dari orang yang tersayang lah. Suka bila orang yang kita sayang tu care pasal ... Like · · Share 14 people like this. Alam Rindu jngan dilechkan seorang wanita. ingat kta di lahirka dri janin wanita. jdi itu pants mndapatkan sanjunga. mmang bgian'nya di sanjung & dipuja. . . 3 hours ago via mobile · Like Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. 5 hours ago Korang tergolong dalam ni tak ? 8 Jenis Fesyen Tudung Pelik Di Malaysia. JOM TENGOK ! http://4buletin.com/2012/05/11/8-jenis-fesyen-tudung-pelik-di-malaysia2/ 8 Jenis Fesyen Tudung Pelik Di Malaysia | Dunia Kini 4buletin.com Siapa yang tak ambik tahu pasal fesyen tudung kontemporari dan terkini? Kalau tak ambik tahu pasal fesyen tudung, jom baca kat sini. Yang memang ambik tahu pasal fesyen tudung terkini, digalakkan untuk baca. Mungkin anda terlepas pandang fesyen tudung yang beredar mengikut aliran zaman. Like · · Share 12 people like this. Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. 6 hours ago Koleksi Pokok Yang Pelik (7 Gambar). Macam2 ada, yg menari la, menggerutu la, menyeramkan la... Jom tengoK! http://melayukini.net/2012/02/koleksi-pokok-yang-pelik-7-gambar/ Koleksi Pokok Yang Pelik (7 Gambar) melayukini.net Benda yang pelik semestinya membuatkan kita terpegun. Kini terdapat beberapa jenis batang pokok yang pelik baut tatapan anda. Pokok ini telah dijumpai dari serata dunia. Like · · Share 21 people like this. Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. 7 hours ago Budak Mimik Lagu Katy Perry - Teenage Dream (Lawak Giler!) Budak Mimik Lagu Katy Perry - Teenage Dream (Lawak Giler!) redux.com Wow...53,678,771 views on Youtube! Shared by oteque on Redux, the best way to lean back and discover online video. Like · · Share 33 people like this. Nadzifah Kasim panggggg bagi haaa :D 6 hours ago · Like Mohd Afifi rambot dia mahal wooo.... 6 hours ago via mobile · Like Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ 7 hours ago via RSS Graffiti Post Terbaru Di Melayu Kini (www.melayukini.net) - Kreatif! Melukis Dengan Cahaya (9 Foto) Kreatif! Melukis Dengan Cahaya (9 Foto) Seorang pakar fotografer, iaitu Tarmizi Shukri berkongsi bagaimana untuk menghasilkan lukisan cahaya dengan menggunakan kamera DSLR. Lukisan cahaya ternyata sangat menarik dilihat. Apa lagi, jom baca! Source: Melayu Kini Net Published: 2012-05-11 14:30:30 UTC Share · via RSS Graffiti Like · 24 people like this. Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. 8 hours ago Subhanallah. Batu Senyum di Celah Pergunungan. Nampak x apa yg admin nampak? LIKE kalau nampak... http://melayukini.net/2011/06/subhanallah-batu-senyum-di-celah-pergunungan/ Subhanallah. Batu Senyum di Celah Pergunungan melayukini.net Subhanallah. Batu Senyum di Celah Pergunungan | Ini merupakan kejadian alam yang luar biasa, dengan izin Allah juga. Korang boleh nampak tak batu tu tengah tersenyum kat kita? Korang tak ... Like · · Share 29 people like this. Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ 9 hours ago Ingin tahu apa yang terdapat di lubuk Hati korang...? Jom klik dibawah ni untuk melihatnya. korang pasti teruja... https://www.facebook.com/notahatifans?sk=app_101310726673700 NotaHati - www.notahati.com NotaHati adalah sebuah laman blog yang mengetengahkan maklumat mengenai dunia lelaki dan wanita seperti tip penjagaan, penampilan, cinta, fesyen, kerjaya dan sebagainya yang boleh dijadikan rujukan dan diamalkan bersama. Page: 7,430 like this Like · · Share 24 people like this. Ey Va mesti ade lumut sbb dkt lubuk byk lumut ..ngehehe #just kidding 9 hours ago via mobile · Like Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. 10 hours ago 10 Gambar Kucing Pelik Dunia. Banyak juge jenis kucing ni ye. Sapa suke kucing cer LIKE... http://melayukini.net/2011/12/10-gambar-kucing-pelik-dunia/ 10 Gambar Kucing Pelik Dunia melayukini.net Kucing merupakan binatang yang sangat comel. Tetapi pernahkah korang tengok kucing yang pelik? atau aneh? atau luar biasa? Like · · Share 53 people like this. Mohd Hirman Ini devil ¥ 10 hours ago · Like Are-Ref Parkour devil biar betik..kucing syaitan.. 9 hours ago · Like Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. 11 hours ago Kesian Anak Gajah Ni http://www.esempoi.com/haiwan/gambar-buaya-serang-anak-gajah/ Gambar Buaya Serang Anak Gajah www.esempoi.com Jom tengok gambar buaya sedang serang anak gajah. Kesian anak gajah tu, dah la kecik je. Siap kena tarik lagi dia punya belalai. Memang buaya tu tengah lapar Like · · Share 34 people like this. Eman Bünker nk wt cm ne.da lumrah alam. 11 hours ago via mobile · Like · 3 Hidayat Project-x ‎*~Ada AQ KeSaH Ke SeKaRaNg NieW~* 11 hours ago · Like Akem Fabregas Hidayat project-x ┌П┐(◣_◢)┌П┐.. 10 hours ago · Like Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. 14 hours ago Pasak Bumi – Misteri Gua Kristal Superman. Terletak jauh di bawah gurun di Mexico, terdapat gua hablur bersaiz gergasi... Subhanallah! http://melayukini.net/2010/04/pasak-bumi-misteri-gua-kristal-superman/ Pasak Bumi – Misteri Gua Kristal Superman melayukini.net Pasak Bumi – Misteri Gua Kristal Superman… | Tergamam. Terpampan. Subhanallah. Dalam al Quran, aku tak ingat la betul-betul, tapi lebih kurang ada ayat yang berbunyi yang bumi ini diciptakan ... Like · · Share 18 people like this. Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ 15 hours ago Bila Couple -Sy happy sngat2..awak x mcm laki2 lain..awak baek Bila Break -Semua laki sma Lumrah org pompuan... ;) 12Like · · Share Isz BreakDrop and 634 others like this. Muhammad Yusuff betul , perempuan memang begitu . awal-2 sayang lha , ape lha . last-2 macam ni lha . 15 hours ago · Like · 7 Sepang Crew tau xper 15 hours ago via mobile · Like · 1 Sis Nurie haha.. 15 hours ago via mobile · Like · 1 Nurul Hidayati HAHHA....terbaik.....:) 15 hours ago · Like · 3 Amirul Ashraf btoi2. 15 hours ago via mobile · Like · 1 Sitiez Aezyah x semestinya.. 15 hours ago · Like · 1 Muhamad Redzwan Saya skong 100% 15 hours ago via mobile · Like · 2 Mohd Haikal tau tape 15 hours ago · Like · 1 Dian Mariani Ye ke ??? 15 hours ago via mobile · Like Afwan Mehak btol# 15 hours ago · Like · 1 Nur Faziera awk xmcm laki2 lain sbb hnya awk yg mmpu bagi saya pelbagai rasa.. 15 hours ago · Like · 1 Cue Eyda lebih kurg lah tu...sebb bile dh lama-2 mkin ter4serlh prangai seseorg tu....sblm kapel sume cover dah kapel sume terbarai 15 hours ago · Like KhairuLeyana Amrie MEMEY R...haha 15 hours ago · Like · 1 Mohd Farhan Omar Rafei hahaha POMPUAN. 15 hours ago · Like · 3 Syahmil Hoho gangster mane layan kapel2..mu ni sotong punye gangster 15 hours ago · Like · 5 Zakwan Fahmi HAHA 15 hours ago · Like · 1 Abdul Basit itu saya no comment la...sy x prnah mngalami lg...:) 15 hours ago via mobile · Like · 1 Isz BreakDrop bhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaha 15 hours ago · Like Azim Kit-Top pmpuan memg cmtuh.. sembang kaki gak ;O 15 hours ago · Like Bibi Nadia Hasnal haha, 15 hours ago via mobile · Like EmIe Jack saya lelaki hanya mampu like shj.... =) 15 hours ago via mobile · Like Wann Mohd itu la hakikat yg biasa kuar dr mulut 2... 15 hours ago · Like Mut Ru Kurūze semua laki sama??Bitch please..even your father??(¬_¬) 15 hours ago · Like · 1 Aizat Marlyjad pompuan semua nyew same..gila duit..hahahaha..bodo-2 15 hours ago · Like Amirul Aziz pompuan mmg..... 15 hours ago via mobile · Like CoCo Alonely haha..tuu dia..dah maii da... 15 hours ago · Like Peace Selamba facta 15 hours ago · Like Muhd Aimanudin kalau semua lelaki sma..nanti kahwin ngan laki gak..takkan nak kahwin ngan kambing kut.. 15 hours ago · Like · 2 HaSmidar HasSan Dua2 sama.. lelaki pon mcm 2 jgk.. n pmpuan pon mcm 2 jgk.. ^_^ 15 hours ago · Like · 1 Faz Reel Tw xpe .. Owg pompuan mmg sme nie 15 hours ago via mobile · Like Din Sahazura Terbaeekkk... 15 hours ago · Like Kiki Lala ‎? 15 hours ago · Like Cik Salmah aizat marlyjad :: kalo pempuan semu same.. temasukk makk ko le ea gila duit gakk.. bodo2x 14 hours ago · Like Ah Musz Hahaha.... Trbaekkk.....cntek.... 14 hours ago via mobile · Like Nor Dayana The facts is : boy n girl are same now . Jgn nk kutok boyss , jgn nk kutok gurlss ye . 14 hours ago · Like Muhamad Khairil Izwan besalaa pmpuan :P 14 hours ago · Like Nur Izzatty Imelda Suhaili semua slh pompuan.. ingat lelaki baik sgt ke.. 14 hours ago · Like Popoy Bha Nhe mmg la .. time mula2 couple , tnjuk baik je .. tapi , bila da lma couple , mula tnjuk belang .. sbb tue la pmpuan ckp cam tue .. =) 14 hours ago · Like Irfan Aziz ‎Usaha Atas Iman Dan Amal 14 hours ago · Like Fatin Alieysa Lelaki pun same je. 14 hours ago via mobile · Like Mohamad Firdaus kwwkkw 14 hours ago · Like Mazz Riati ye lh tu... sbr je lh... 14 hours ago · Like Love Threeoneone Betui2...laki2 jua yg kna salahkn ahernyaa 12 hours ago via mobile · Like Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. 15 hours ago http://www.esempoi.com/gadget/10-usb-drive-paling-pelik/ 10 USB Drive Paling Pelik www.esempoi.com Nak tengok tak 10 USB Drive paling pelik? Korang mesti bangga punye la kalau guna pendrive-pendrive ni.. Macam jari tu, mesti orang ingat korang ni Like · · Share 47 people like this. Megat Najmuddin haaha 14 hours ago · Like · 1 Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ 16 hours ago sape minat hazama af9? https://www.facebook.com/pages/Hazama-AF9/165360053520778 Hazama AF9 Fanpage Peminat Untuk Hazama Page: 88,849 like this Like · · Share 28 people like this. Halim Bdk Tganu saye 16 hours ago · Like · 3 Mazz Riati me too... 13 hours ago · Like Ajim Sab Saye x minat dye tapi.saye minat lagu dye...hahaha 10 hours ago via mobile · Like Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ 16 hours ago via RSS Graffiti Post Terbaru Di Melayu Kini (www.melayukini.net) - Hukum Menuntut Ilmu Tanpa Guru Hukum Menuntut Ilmu Tanpa Guru Dalam Islam, kita dituntut supaya sentiasa menambahkan diri dengan ilmu pengetahuan tidak kira bidang agama atau apa sahaja. Namun kita tidak digalakkan untuk belajar tanpa mempunyai guru. Ikuti ulasan ini. Source: Melayu Kini Net Published: 2012-05-11 06:30:43 UTC Share · via RSS Graffiti Like · 15 people like this. Alam Rindu mnuntt ilmu hrs ada grunya biar kta tda kssar di jln.ny. sbaik2 wktu ktika hdup.iyalh di wktu km mngakui akn kbuthn.mu. kpada allah & kmbli mnggat krndhn drimu. ok. 15 hours ago via mobile · Like · 2 Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. 16 hours ago Seni Pokok http://www.esempoi.com/senibina-lanskap/ape-korang-boleh-buat-dengan-pokok/ Ape korang Boleh Buat dengan Pokok www.esempoi.com Pokok sebenarnya ade banyak kegunaan, tak semestinya bagi oksigen kat manusia je. Pokokjuga boleh digunakan sebagai sebagai perabot dalam rumah, sculpture, tempat duduk, tangga, rak dan sebagainya Like · · Share 16 people like this. Firdaus Toretto Ty sama pokok , apa sebab goyang .. 16 hours ago · Like · 2 Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ 18 hours ago via RSS Graffiti Post Terbaru Di Melayu Kini (www.melayukini.net) - Reka Bentuk Kenderaan Di Zaman Kemunduran (6 Foto) Reka Bentuk Kenderaan Di Zaman Kemunduran (6 Foto) Satu pertandingan mereka bentuk kenderaan telah diadakan di luar negara. Pertandingan ini berkonsepkan mengenai rekaan kenderaan pada suatu zaman kemunduran di masa hadapan. Source: Melayu Kini Net Published: 2012-05-11 04:30:52 UTC Share · via RSS Graffiti Like · 12 people like this. Muhammad Amirul Shaharudin Mcm Cter Death race jer??? hahaha 18 hours ago · Like · 1 Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ 20 hours ago via RSS Graffiti Post Terbaru Di Melayu Kini (www.melayukini.net) - Pelik! Pelajar Tidur Selama Sebulan Pelik! Pelajar Tidur Selama Sebulan Seorang gadis yang dikenali sebagai Lily Clarke menghidap penyakit sindrom Kleine-Levin. Dia merupakan seorang pelajar yang mana penyakit itu menyebabkan ia tidur selama sebulan dan tidak menghadiri peperiksaan. Source: Melayu Kini Net Published: 2012-05-11 02:30:18 UTC Share · via RSS Graffiti Like · 25 people like this. Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ 20 hours ago Himpunan kisah inspirasi dari Prudential. Menarik! Rugi kalau tak tengok --> http://bit.ly/K1cIHt Like · · Share 23 people like this. Alam Rindu aji mmpung...? tpi jngan kdip. klo kdip rugilau. tda bsa nengok kmbali. hahaha. . . . . . . !!! 20 hours ago via mobile · Like Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. 21 hours ago Fenomena Tahi Bintang Meletup di Afrika Selatan dan mengejutkan seluruh penduduk di negara itu... http://melayukini.net/2009/12/fenomena-tahi-bintang-meletup-di-afrika-selatan/ Fenomena Tahi Bintang Meletup di Afrika Selatan melayukini.net Rakaman fenomena tahi bintang meletup dan menerangkan bandar di Afrika Selatan ini betul-betul hebat. Subhanallah, cahaya yang terpancar juga sangat indah. Kejadian ini berlaku pada malam 21hb November 2009. Alhamdullillah, ... Like · · Share 24 people like this. Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. 21 hours ago 9 Fakta Bila Lelaki Memasak. Ni org perempuan mesti suke. LAWAK! http://ohvideotv.com/fakta-bila-lelaki-memasak/ 9 Fakta Bila Lelaki Memasak ohvideotv.com Fakta Bila Lelaki Memasak Lelaki jarang sekali memasak, kalau ada pun tentunya masakan tersebut lain rasanya. Jom baca Fakta yang terjadi apanila kaum bapa 13Like · · Share 34 people like this. AlQasim القاسم aku masak sedap jekk -_- hahahah 20 hours ago · Like Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ Thursday via RSS Graffiti Post Terbaru Di Melayu Kini (www.melayukini.net) - Kreatif! Bina Rakit Dengan Botol Plastik (9 Foto) Kreatif! Bina Rakit Dengan Botol Plastik (9 Foto) Botol plastik sememangnya perlu dikitar semula jika ia sudah tidak digunakan lagi. Namun terdapat dua orang anak muda ini bertindak mengmpul botol-botol plastik untuk dijadikan sebuah rakit. Source: Melayu Kini Net Published: 2012-05-10 14:30:58 UTC Share · via RSS Graffiti Like · 20 people like this. Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. Thursday GEMPAR! TERKINI! Loji Petronas GPP3 Paka Meletup – Sekurangnya 3 Mati dan 10 Cedera. http://melayukini.net/2012/05/loji-petronas-gpp3-paka-meletup-sekurangnya-3-mati-dan-10-cedera/ Loji Petronas GPP3 Paka Meletup – Sekurangnya 3 Mati dan 10 Cedera melayukini.net Sebuah kilang Loji Pemprosesan Gas 3 Petronas di Paka Dungun meletup menyebabkan sekurang-kurangnya 3 orang mati dan ramai tercedera. 1Like · · Share 28 people like this. Chil Rasta bile? Thursday at 9:02pm via mobile · Like Mohd Reduan Hadi Roslan ptg tadi meletop... Thursday at 9:09pm · Like Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ Thursday Duhai wanita... Ketahui 7 Sikap Wanita Dengan Melihat Cara Berjalan. Apakah sikap kamu? http://melayukini.net/2012/03/ketahui-7-sikap-wanita-dengan-melihat-cara-berjalan/ Like · · Share 39 people like this. Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. Thursday Kisah Wanita Tua dengan Seekor Kucing Di Tanah Suci http://www.ummuainries.blogspot.com/2012/05/wanita-tua-dengan-seekor-kucing-di.html Kisah Wanita Tua dengan Seekor Kucing Di Tanah Suci www.ummuainries.blogspot.com Kucing itu telah menggesel kaki Muslimah tadi, lalu menjilat kedua-kedua tapak kakinya. Ajaib sungguh, kaki dan lututnya yang sakit tadi, tiba-tiba menjadi sihat dan kuat, seperti orang muda. Like · · Share 19 people like this. Zalifah Ahmmad Saya pn suka dan sayangi kucing... Meowwwww Thursday at 8:41pm via mobile · Like Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. Thursday http://www.esempoi.com/design/skywalk-berjalan-di-langit/ SkyWalk -berjalan di langit www.esempoi.com Nak rasa berjalan di langit?....Lebih tinggi dari KLCC oo.,.. Grand Canyon terletak di Colorado River, Arizona, AS. Ia merupakan salah satu destinasi Like · · Share 19 people like this. See More Recent Stories April Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ April 3 Dah dekat pukul 1 pagi dah ni. Siapa belum tdo cer LIKE. 19721Like · · Share Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ April 2 Like Fanpage Ni K ---> https://www.facebook.com/pages/Adnan-Sempit-2-Sampai-Ke-Lubang-Cacing-Gua-Cari-Lu/250340691716872 Adnan Sempit 2 ~ Sampai Ke Lubang Cacing Gua Cari Lu Adnan Sempit 2 Memang Sempoi.... Page: 5,324 like this 249Like · · Share Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. April 2 Tazkirah Menjelang Maghrib... Camna ye kalau kita buat dosa, pastu taubat, pastu buat lagi...dan taubat lagi.. Apa hukumnya? ---> http://melayukini.net/2011/10/dosa-taubat-dosa-taubat-adakah-allah-terima-taubat-bagi-dosa-yang-berulang/ Dosa, Taubat, Dosa, Taubat | Adakah Allah Terima Taubat Bagi Dosa Yang Berulang? melayukini.net Assalamualaikum dan salam sejahtera. Aku yakin ramai di kalangan kita yang selalu berbuat dosa, lepas tu akan menyesal dan bertaubat. Tapi tak lama lepas tu kita akan buat balik dosa ... 445Like · · Share Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ April 2 Pelakon Homealone. DULU dan SEKARANG. LIKE kalau rasa dia dah tak comey dah... Informasi Malaysia Kini — with Infinity Stuch. 151011,334Like · · Share Khairi Ferdinanz Ayie and 1,333 others like this. 50 of 99 Zarah Zaharah Kalau pelakon home alone yg sorang lagi tu..hensem dah sekarang..bina badan lagi.... April 2 at 6:23pm · Like · 1 Ahmad Aivantasia brat je sama dulu 15 kg skrg pun sama April 2 at 6:24pm · Like · 1 Ayman Ryl II dah tua :D April 2 at 6:28pm · Like Siti Nur Atiqah macam x caye jerw . . April 2 at 6:28pm · Like Ayman Ryl II nama dia Macaulay Culkin April 2 at 6:30pm · Like Ayman Ryl II dia muda agi..tpi drug punye pasal April 2 at 6:31pm · Like Mohd Zulfikar Zawawe mgkin sebab HOMEALONE, 2 yg jd mcm 2...haha... April 2 at 6:39pm · Like · 1 Mohd Shahriz III homealone tahun bila? 19**? April 2 at 6:41pm · Like Hidayah A Rahim die ni kn ketagih.....sedih..huhu April 2 at 6:45pm · Like Aqilah Halukashiziki Home Alone 2 Lost in New York April 2 at 6:47pm · Like Florina Roeben sy tak pecaya tu dia,..tak ptt,tak ptt, dan tak ptt....!! April 2 at 6:56pm · Like Muhd Fazlan home alone 2 April 2 at 7:00pm · Like Salleh Fahmi Die x home alone da..die da mcm homeless da..hahaha April 2 at 7:00pm · Like · 1 Dolce Sapphire die mmg dr kcik xcomel la...da jd drug addct lg xcomel... April 2 at 7:00pm · Like Qistina Steady aku memang suka gile citerr home alone April 2 at 7:02pm · Like Fariza Syuhaidah dh xcomey....... April 2 at 7:03pm · Like Aisy Amzar lau x ambik dadah mngkin mka dia msih hnsem April 2 at 7:07pm · Like Setsuna Scythe lbih comel April 2 at 7:11pm · Like Muhd Fauzi mcm muka sengal jew hahaahha comel lg mse die kecik... April 2 at 7:14pm · Like · 1 Fikry Hasiman Kau ni admin kalau nak menjatuhkan org Mmg kau suke kan. Biar la die hensem ke tak. April 2 at 7:18pm · Like · 1 Shahadri Radzi ala,, time nih dye dah kena culik betul2.. belakon asyik penculik kena.. nih dye plak,, haha April 2 at 7:32pm · Like Mohamad Hasanuddin Mcm bawah pengaroh dadah je ni April 2 at 7:33pm · Like Sham Joe ni bnyak main drag la ni April 2 at 7:33pm · Like Salam Saad nie die kew nie ?? hahahhaha . haiee, tua ~ April 2 at 7:36pm · Like DangPutra MuhammadRidhzuan asl tue bebeno?mke cm mntak kaki je.. April 2 at 7:43pm · Like Abdullah Aljaroo bdk tu kn daa mati kn?? April 2 at 7:54pm · Like Helmi Hisham masa budak comel tapi masa besar hisap dadah !!!!....;.....,.,.., April 2 at 8:10pm · Like Helmi Hisham tak patut !!! April 2 at 8:11pm · Like Chei Poyy die kn terjebak ngn dadah. . . . . April 2 at 8:15pm · Like Fareez Azhar forever alone April 2 at 8:26pm · Like Irfan Phlow cam ah long je hehe April 2 at 8:34pm · Like Muhd Hakimi macam adik beradik je :( April 2 at 8:38pm · Like Muhamad Danial dia isap dadah sebab tu lah muka dia masa dewasa macam tu. April 2 at 8:48pm · Like Mahfuz Saad Kcik comel dh bsa comot!!! April 2 at 9:02pm · Like Sofiy Fixie Jo awat kecik comel bila besar ehem2 April 2 at 9:04pm · Like Ãmér Raƶmil Salvatore dia hisap dadah la April 2 at 10:22pm · Like · 2 Muhd Zarul Messi dia hisap dadah. sbb tu lah muka pelik gini. April 2 at 11:43pm · Like Abdul Hakim sygnye . . Dlu slalu tngok die blakon time kcik2 . . April 3 at 12:09am · Like Ammar Ahmad Zaini alone lame sgt ni la jdnye..elok comel da x comel..sian.. April 3 at 12:51am · Like Mohamed Zharief isap batu kuat April 3 at 1:15am · Like Syed Khairullah amik ddah ka apa smpai teuk sngat mkanya... April 3 at 2:22am · Like Muhammad Zahin Nurhakim wow April 3 at 9:49am · Like Iskandar Iipct Jai Ketagih alcohol... Dia Frust sbb mak bapak dia songlap duit dia..... April 3 at 11:19am · Like Nurina Syahirah comel pic bdk tu..:D April 3 at 1:06pm · Like Leo Lorh nie betol ke die wey.......met not caw2 ni April 3 at 2:44pm · Like Muhd Zaqwan telinga dia April 14 at 10:26pm · Like Evans Lakolai muahahaa..klaka si0t mke dy xD April 19 at 5:05pm · Like Misses Izati homealone 1 ngn 2 jew April 23 at 10:01pm · Like Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. April 2 Setiap artis pakai nama samaran je. Jadi apa nama sebenar Aaron Aziz? Nak tau, jom! ---> http://melayukini.net/2012/04/panas-siapa-nama-sebenar-aaron-aziz/ Panas! Siapa Nama Sebenar Aaron Aziz? melayukini.net Umum mengetahui nama artis tu kadang-kadang tu hanyalah nama samaran sahaja untuk tujuan publisiti. Tahukah nama sebenar artis popular Aaron Aziz? 1764Like · · Share Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ April 2 Siapa pernah dengar lagu Zombie dr Cranberries je boleh bukak link ni ---> http://bit.ly/GVsX7W 491Like · · Share Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. April 2 Lagi banyak sunnah Nabi SAW yg kita amal, lagi dekat langkah kita ke syurga. InsyaAllah.... ----> http://melayukini.net/2012/04/7-sunnah-rasulullah-saw-menarik/ 7 Sunnah Rasulullah SAW (Menarik!) melayukini.net Cara hidup siapa lagi yang kita hendak ikut kalau bukan junjungan besar baginda Nabi Muhammad SAW. Jom kita ikuti apakah sunnah rasulullah SAW semasa hayat baginda masih hidup. 1154Like · · Share Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ April 2 Assalamualaikum. Jom sarapan! Menu admin pagi ni ialah nasi lemak telo goreng dengan air Horlicks panas... ehheehe ~ 483Like · · Share Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ April 2 Dah tdo ke? LIKE kalau korang nak tdo kat cni.... Khalifah Media Networks — with Rin Han Ri and 2 others. 50811,238Like · · Share Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. April 2 Sebagai umat akhir zaman. Wajar untuk kita ketahui peringatan Nabi SAW tentang kisah Dajjal yang dipetik dari hadis yang sohih...Semoga bermanfaat kepada kita semua.. ---> http://melayukini.net/2011/11/bicara-agama-hadis-nabi-tentang-kisah-dajjal-di-akhir-zaman/ Bicara Agama – Hadis Nabi Tentang Kisah Dajjal Di Akhir Zaman melayukini.net Siapakah Dajjal yang akan muncul di akhir zaman? Bagaimana kisah dan sifat Dajjal yang telah diberitahu Nabi kepada kita umat akhir zaman? Bagaimana Dajjal akan mati? 1168Like · · Share Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared Jersi Bola's album. April 1 Adakah Spain Akan Menang EURO 2012? Takpe, Beli Jersi Dulu Yang Penting.. Hehe Euro 2012 : Spain Home (3 photos) Spain (Home) Gred Super A! Kualiti Dijamin Terbaik!!! Size : S, M, XL ...See More 1166Like · · Share Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ April 1 Super Spontan Tu ---> https://www.facebook.com/SuperSpontanMemangLawakWaCakapLu ~Super Spontan Memang Lawak Wa Cakap Lu~ TV Show Page: 465 like this 46Like · · Share Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. April 1 Kuasa Allah. Awan yg kelihatan sgt aneh. Bukan fotoshop... ---> http://melayukini.net/2010/06/awan-aneh-di-angkasa-yang-pelik/ Awan Aneh di Angkasa yang Pelik melayukini.net Mungkin ramai kata apabila melihat kejadian awan yang aneh dan luar biasa ini mengatakan ini merupakan awan yang telah diphotoshopkan oleh pakar-pakar photoshop…. Tapi aku katakan tidak. Kejadian awan aneh ... 45Like · · Share Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ April 1 Apakah yg telah menjatuhkan Ezekiel Fryers sbyk 2x? Misteri sungguh. Tak caya jom tengok! ----> http://melayukini.net/2011/12/pemain-manchester-united-ditackle-hantu-dalam-perlawanan-crystal-palace/ 31Like · · Share Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. April 1 Kejadian yg berlaku di Johor. Al Fatihah. ---> http://melayukini.net/2012/03/video-ngeri-polis-trafik-dilanggar-bas-laju-hingga-mati/ (Video Ngeri) Polis Trafik Dilanggar Bas Laju Hingga Mati melayukini.net Sebuah rakaman video yang sangat tragis telah dimuat naik ke laman Youtube yang menyaksikan seorang pegawai polis trafik yang sedang bertugas telah dilanggar oleh sebuah bas yang bergerak laju. 2141Like · · Share Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ April 1 Salam.. nak minta tolong LIKE page ni. Cuba tgk dulu status di wallnya. Kalau suke, baru LIKE... Khalifah Media Networks Hamba kepada Allah, khalifah kepada seluruh alam... Page: 27,085 like this 148Like · · Share Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. April 1 Jom belajar matematik! kira dosa dengan satu gambar. baru satu gambar~ --> http://www.iluvislam.com/tazkirah/nasihat/4303-dosa-berantai.html ~Bat Dosa Di Facebook www.iluvislam.com Assalamualaikum. Hari ini saya akan berkongsi tutorial matematik berantai yang mudah. Matematik ini hanya bermula dengan satu gambar. Katakan ini gambar anda, Kemudian, anda letak di Facebook. 3457Like · · Share Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. April 1 “Pulanglah Angah, nenek Saodah kini ­jatuh sakit sejak pemergian dan menanti kepulangan mu,” Sayangnya. Gadis comel mcm ni lari dr umah ikut seorang duda umur 38tahun.. ---> http://melayukini.net/2012/03/lagi-gadis-hilang-di-jerantut-pahang/ Lagi Gadis Comel Hilang Di Jerantut Pahang melayukini.net Lagi gadis remaja perempuan hilang dari rumah atau senang cakap, lari dari rumah bersama kekasih lelaki. Ish ish ish. Kalau gi kahwin lari nikah takpa lagi. Ni ntah apa2. 11632Like · · Share Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ April 1 Assalamualaikum... Siapa yg dah bgn cer LIKE. Boring la timeline nih...kepala ana fenin la... 19532Like · · Share Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ April 1 Malam Minggu Ni Mat Rempit Bersepah Der.. Haha https://www.facebook.com/pages/Adnan-Sempit-2-Sampai-Ke-Lubang-Cacing-Gua-Cari-Lu/250340691716872 Adnan Sempit 2 ~ Sampai Ke Lubang Cacing Gua Cari Lu Adnan Sempit 2 Memang Sempoi.... Page: 5,324 like this 952Like · · Share Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ shared a link. April 1 Meoww..selamat malam. Sleep tight uols... ----> http://melayukini.net/2012/02/5-gambar-comel-kucing-tidur-edisi-1/ 5 Gambar Comel Kucing Tidur melayukini.net Pernah tengok kucing tidur tak? Kucing dah la comel. Bila kucing tidur, bertambah lagi kecomelan makhluk Allah yang bernama kucing ni. Jom tengok! 146Like · · Share

No comments:

Related Posts with Thumbnails