our sponsor

Followers

Sunday, May 27, 2012

Muhammad Akbar Azman (@akbarazman) budak femes Twitter versi orang malas dan abridged


Kali ini saya ingin menulis pasal Akbar Azman yang femes di twitter tapi saya pun tak kenal, dan tak tau dia femes sebab apa. Saya bersangka buruk yang dia femes sebab benda2 lagho macam juga Hafiz Rahim. jangan salahkan saya. Internet mengajar saya begini. Lalu saya merujuk Lebai Google. Dengan kesuntukan masa, saya buat entry versi malas dan berjurus ini. mari kenali Akbar Azman...


Akbar Azman ialah seorang remaja lelaki berumur 17 tahun, baru nak SPM yang dikenali sebagai juara.  *tepukan gemuruh beserta sorak* Dia juara setelah mengalahkan Miyyo Azman dalam permainan bowling yang melayakkan Akbar menyertai boling padang paralimpik (tak tahu lah, google cakap camtu...) "My Girlfriend's Birthday - Sayang - Entah Apa-Apa - May.." Oooo, girlfriend dia birthday bulan Mei rupanya.
   "Kalau kita cuba tenangkan orang yang memang tengah frust, dia mesti cakap "Kau tak rasa apa yang aku tengah rasa sekarang." Ye, betul tu." Ah jiwang juga dia ni. Bersunat tak kering lagi.
   "Home of MMORPG fans, share your feelings, game experiences, screenshots, personal photos and make friends here." Apa ni? Main game gak ke? Study rajin2 dulu dik.... Akbar Azman dah mula tweet .Dia menghilangkan ketagihannya setelah 3 bulan tidak merogol timeline . Boleh nampak kesangapannya.... Ya Allah , dik, abang sekali lagi cakap : fokus kat study.
   Walaupun Hafiz Rahim, Megat AD dan Akbar Azman famous, tapi mereka takkan dapat kalahkan famous babi. Babi mmg famous gila di TWITTER. Ya, sekali lagi bukan saya yang cakap, tapi internet yang cakap.  Seorang gadis 'wonderful aishah:' mengatakan "akbar azman is my idol ! siapakah die? die lah muhammad akbar bin azman.dikenali sebagai akbar sepet, keba or whatever he is my idol..die nie gile hot gamba die 10o lebih orang" Ya Allah, buat apa diidolakan orang yang spendernya pun masih disponsor mak bapak dik. bertaubatlah dengan segera. Kelak neraka KPOPlah tempatmu.

... HAPPY BIRTHDAY AKBAR AZMAN :). HAPPY BIRTHDAY TO YOU ,. HAPPY BIRTHDAY TO YOU ,. HAPPY BIRTHDAY TO AKBAR AZMAN , serius, aku tak tau bila birthday dia. aku main boh je. Sekian.

So Akbar Azman & Miyyo Azman tu adik beradik lah?" Awwwwh, SHUT UP!!!!!

Hubungi encik Akbar seperti di bawah:
Blogspot : akbarofficial.blogspot.com
Tumblr : akbarazman.tumblr.com
Twitter : @akbarazman
Formspring : formspring.me/akbarazman
Twitter akbar azman : @akbarsahaja <---- ni aku tak tau kalau Twitter budak ni jugak


2 comments:

Jung Yeong Jin said...

Lol... Akhbar Azman 18 arh =.= Tak kenal dia main cakap je ...

Blitzenius said...

LOL! dah terang dah kat entry tu camne. maka anda tak kenal cara blog ini berfungsi.

Related Posts with Thumbnails