our sponsor

Followers

Sunday, July 1, 2012

mungkinkah geng Samun dan rogol kat Puncak alam tu ahli2 Geng Nuar Rantau Panjang yang kini sedang diburu



Seminggu yang lepas berlaku rompakan pada pagi 1 Julai 2012 yang dilakukan oleh 5 orang perompak bersenjatakan parang dan mereka merampas laptop serta harta benda pelanggan dan juga mesin wang di Mcdonalds Puncak Alam. tak sampai beberapa hari di Twitter kecoh tentang seorang pelajar IPT yang menjadi mangsa rogol juga di puncak alam. mungkinkah geng Samun dan rogol kat Puncak alam tu ahli2 Geng Nuar Rantau Panjang yang kini sedang diburu?

Menurut laporan Sinar harian: 
SHAH ALAM Polis memburu dua suspek ahli kumpulan Geng Nuar Rantau Panjang yang dipercayai terbabit dalam kes rogol dan samun penuntut di institusi pengajian tinggi awam (IPTA) sekitar negeri ini.
   Kejadian pertama berlaku pada 25 Jun lalu apabila seorang penuntut wanita yang sedang bertemu dengan teman lelakinya di sebuah kompleks kerajaan diculik dan dilarikan oleh empat lelaki kira-kira jam 1 pagi.
   Ketua Polis Daerah Shah Alam, Asisten Komisioner Zahedi Ayob berkata, kumpulan terbabit yang menaiki sebuah kereta jenis Toyota Vios membawa mangsa ke sebuah rumah papan di Rantau Panjang, Klang sebelum dirogol bergilir-gilir dan kemudiannya disamun.
   Menurutnya, kejadian kedua berlaku pada 29 Jun lalu kira-kira jam 11 malam, apabila seorang penuntut IPTA sekitar Shah Alam dirogol dan disamun ketika dalam perjalanan untuk membeli makanan.
   Menurutnya, suspek turut merogol mangsa dua kali sebelum meninggalkannya dan susulan laporan dibuat, sepasukan anggota Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Shah Alam berjaya menahan seorang suspek dipercayai terlibat dalam kes tersebut.


di twitter:
Minggu lalu McD Puncak Alam dirompak . Baru baru ini , rompak dan kelar di kawasan Puncak Alam ini . Ohmy . RT @fathghazali: Nk bgtau, puncak alam makin x selamat. Lepas McD kene rompak, student pulak kene ragut kat depan ni. Rengar satuuu RT @baemjaafar: aku rengar ada kes rogol kat puncak alam ni.hari tu kes rompak mcd..ni yang buat aku takut nie.. McD kena rompak, student kena rogol, pasni apa lagi Puncak Alam? http://t.co/hookGRCv Cukup-cukup lah tu. Bandar baru nak membangun tu. Tunggu lah dulu. kawan kawan saya yang duduk di puncak alam.be safe okay guys.haritu mcd puncak alam kena rompak.today dengar cerita budak uitm kena rogol. Lepas mcd puncak alam kena rompak, macam macam hal jadi lepas tu. Harap harap kami semua mampu dan boleh jaga antara satu sama lain. McD puncak alam kena rompak? Pergh bahaya nya...nasib baik tak pergi situ masa tu, dah lah selalu pergi. jangan pandang belakang burger RT @ZikriArmstrong Hi saya di McD puncak alam. Mohon x kene rompak :( Hi saya di McD puncak alam. Mohon x kene rompak :( mcd puncak alam kena rompak last few days. okay.scary gila ! lepas ni jgn la gegedik nak bwk lappy pegi lepak dkt fastfood ke ape k.bahaya! McD puncak alam kena rompak? :O Woah ingatkn rompak biasabiasa je. Tak sangka truk gila smpai camtuh :o http://t.co/2xFXYt8X RT @SayaMabna Proof McD Puncak Alam kena rompak  Mcd Puncak Alam kena rompak. Suruh laa pekerja dia bagi penumbok dkt pencuri tu. Dkt pelanggan boleh, takkan dkt pencuri tak boleh kot. McD Puncak Alam kena rompak?? McD Puncak Alam kena rompak. jika McD kroni Zionis, adakah merompak McD perkara baik sbb membantu meruntuhkan ekonomi Zionis. tak begitu? Gambar McD Puncak Alam kena rompak. http://t.co/eAPBXQ4F Indeks jenayah katanya turun tapi mcd Puncak alam kena rompak! Jenayah2.  McD Puncak Alam kena rompak? Fuyooo~ Puncak Alam awesome sebab Mcd pun nak rompak. Lol oh puncak alam tak selamat, ye la mcd tengah2 hutan, student p stayup stu bwat esaimon habis semua laptop kena rompak :O Mcd puncak alam kena rompak damn ! dengar cerita mcd puncak alam kena rompak semalam ? Apa perkembangan terbaru Mcd puncak alam yg kena rompak malam semalam? mcd puncak alam kena rompak? RT @eyefadhyra: Kecoh jgak cerita mcD puncak alam kna rompak ni,,hmmmm~ http://t.co/aNUzMw3B Baru tau mcd puncak alam kena rompak Td g mkn kat mcd puncak. Aku hanya bwk duit nk byr n hp samsung tu je. Haha. Takut kne rompak punya pasal. Kih3 @quraiqurai @natrahaf mcd puncak alam kena rompak dh pun. Uitm dihatiku turut ken curi dan dibawa lari bersama. Eh eh? org Puncak Alam. betol ke McD sana kena rompak pagi tadi? Mcd Puncak Alam kene rompak? Damn. Tempat aku study tu. http://t.co/RmjstIan


No comments:

Related Posts with Thumbnails