our sponsor

Followers

Friday, July 27, 2012

razman ‏( @namzar ) yang dipecah pintu rumahnya oleh 'JAIS'

razman
"sekarang ni gua nak tanya satu je, engko sorok makwe tu kat mana sampai diaorang tak jumpa?" @Pahalatwthandle, 2012


razmanr @namzar
Teruknya jam. Adakah aku ada hak nak pecahkan pintu semua kereta yang menghalang perjalanan aku ni?

3h razmanr @namzar
hantar la perempuan dulu kot ye pun.. =( RT @FatulAkrul Ok la, aku mengaku, sebenarnya aku yang suruh JAIZ serang rumah @namzar.

3h razmanr @namzar
@reeney69 aku mamai woi waktu tu. kalau aku tengah main twitter, memang aku twitpic dah muka diorang sekor2.

3h razmanr @namzar
@_siggplus @erk888 begitulah. saya harap nomy akan bergandingan dengan saya menulis novel JAIZZZZZZZ!

3h razmanr @namzar
@reeney69 yup. tak apa, aku dah cool. mungkin mereka saja nak bagi aku cuti tak payah datang kerja harini. haha

3h razmanr @namzar
@_siggplus @erk888 hiks. saya kini tak akan kacau nami lagi. harap awak berdua pun sama. kalau awak kacau, saya pukul.

4h razmanr @namzar
dah2 la woi cerita pecah rumah. sejak hanis zalikha mention aku, hilang dah rasa marah. sudah la cantik, tak pecah rumah aku pula tu.

11h razmanr @namzar
"why did they do that? got woman with you? hahaha." -HR Manager, 2012-

11h razmanr @namzar
@Mr_Samcoco 230 tadi lebih kurang. dalam 10 minit geladah rumah. lama bertekak sebab pintu je.

12h razmanr @namzar
yup, dia siap tduh baju oren kau baju perempuan. aku, helmi, min RT @Mr_Samcoco @namzar apa ?? Umah sewa kita kena terjah jais pastu camne?

12h razmanr @namzar
hikmah di sebalik kisah hari ini, aku EL. hiks, seronoknya dapat tidur di pagi hari.

12h razmanr @namzar
@comradenami 27f515c9

12h razmanr @namzar
@MOFASAD polis bertugas tadi lelaki.. =(

12h razmanr @namzar
@KhairilAnuar bukan tombol pintu! grille. haha

12h razmanr @namzar
mari tutup kisah jais dan fokus tazkirah pagi oleh @Pahalatwthandle . tak elok berdendam lama2.

12h razmanr @namzar
@comradenami amboi, nak interview aku ke? meh kita bbm. suwit sikit.

12h razmanr @namzar
@MOFASAD haha. mentang2 aku kacak, terus kau nak cakap aku bapa ayam. dunia dunia.

12h BANG YEID ‏@MOFASAD
Rumah razmanr kena pecah masuk orang jais? Tak mustahil. Tengok luaran pun dah tau muka razmanr tu muka seorang bapak ayam
Retweeted by razmanr

12h razmanr @namzar
@comradenami salah seorang ada tunjuk kat kuasa. tapi dlm keadaan mamai aku tak baca nama. elok jga tulis, mudah2an rumah org lain tak pecah

12h razmanr @namzar
@thisisbact haha. mungkin. dan aku syak kau lah orangnya!

12h selutmanϟ ‏@thisisbact
@namzar aku syak, ada yang terasa dengan tuit perlian ko tu. sbb tu dia pergi pecah pintu rumah ko sejam lepas tu.
Retweeted by razmanr

12h razmanr @namzar
@comradenami tak. tapi sepatutnya ada rekod siapa yang buat serbuan malam tu. sebab dua rumah buat report kena pecah.

12h razmanr @namzar
@comradenami dia tak kuat nak terajang. dia guna tukul. kalau gergaji potong mangga aku tak kisah. dia takut aku bersahur sorang2 mungkin

12h razmanr @namzar
aku harap rumah orang JAIS kena pecah perompak. dan perompak jawab "kami syak ada barang berharga dalam rumah."

12h razmanr @namzar
@padeli_ tak. dia nak kumpul koleksi 3gp. sebab tu bawa kamera.

12h razmanr @namzar
@comradenami aku buat laporan agar JAIS bertanggungjawab atas kerosakan pintu, dan aku nak penjelasan hak JAIS memecahkan pintu.

12h razmanr @namzar
@padeli_ yup. Dan bila aku pertikaikan dia pecah rumah, ramai2 sound aku sebab tak buka pintu. Termasuk tok imam ke pe tak tau, sama biadap.

12h razmanr @namzar
Aku dah buat report polis. Bukan rumah aku seorang kena pecah dengan JAIS, jiran aku pun kena. Sah2 dia main serbu je. Terima kasih JAIS.

12h razmanr @namzar
@melissa_faeka terima kasih. :)

14h razmanr @namzar
Ada baiknya aku mandi hadas sekarang, mungkin tadi bunian menodai aku. Selesai mandi, keluar bersahur sambil cari balai polis.

14h razmanr @namzar
@Pahalatwthandle nanti pagi aku instagram.

14h razmanr @namzar
sebab aku teraniaya, aku doakan aku lulus exam micpa, dan aku doakan juga leplep puasa penuh, dan sigg tak kena tangkap khalwat.

14h razmanr @namzar
@Pahalatwthandle itulah. ruginya rumet tabligh tu oustation. kalau dia ada, memang dah kena dah tok kadi tak cukup ilmu tadi.

15h Berd ‏@ustakberd
Dah razmanr muka macam pecah rumah jadi tak heranlah orang datang pecah rumah dia.
Retweeted by razmanr

15h Remy (FULL) ‏@Pahalatwthandle
@namzar sepatutnya engko kena keluarkan hadis tadi, tapi tak boleh salahkan engko jugak, org macam engko manala tahu pasal hadis.
Retweeted by razmanr

15h AzlanAsyraf (Lancap) ‏@_siggplus
razmanr ni senang-lenang main tuit tuit ni dia dah pastikan makwe tu selamat keluar ikut tingkap ke tak? Sure makwe tu tak jatuh?
Retweeted by razmanr

15h razmanr @namzar
@shfiqamohd mereka rasa cukup hebat, interview wartawan melodi tak lepas, terpaksalah kerja part time terjah jabatan agama.

15h razmanr @namzar
@Pahalatwthandle kad kuasa dia ada tunjuk. tok kadi jelah tunjuk. yang ramai2 tu aku tengok pesen muka penagih 3gp. aku nak guna bomoh siam

15h razmanr @namzar
@Pahalatwthandle esok mungkin akan pergi report walaupun tahu sia2.

15h razmanr @namzar
kakaka. alep ni macam babi juga. rosakkan perasaan marah aku je. ingat senang ke aku nak naik angin macam ni?

15h razmanr @namzar
"sekarang ni gua nak tanya satu je, engko sorok makwe tu kat mana sampai diaorang tak jumpa?" - @Pahalatwthandle, 2012 -

15h razmanr @namzar
damn la. terus tak boleh tidur aku tahan marah. jabatan agama memang ambik budak tak sekolah ke kerja? =(

15h razmanr @namzar
mungkin kulit muka aku licin, mereka sangkakan gadis. =( RT @FarisHazim @namzar antara 3 ada menyerupai. Ko buat investigate.

15h razmanr @namzar
@linimohd tengah cuba sabar kak. tengah cuba fikir juga macam mana nak kunci rumah pagi ni kerja.

15h razmanr @namzar
aku duk kawasan cina woi! RT @shaakiinaah_ @namzar kau tulis la 'jangan masuk, nanti Allah marah' tampal kat pintu. Pastu tidur la dgn lena.

15h razmanr @namzar
@ZuraXoxo budak rumah aku tak pernah bawa perempuan. budak rumah aku siap hari2 pujuk aku ke masjid. tabligh siap.

15h razmanr @namzar
@FarisHazim ada 3 orang kat rumah. semua tak sedar. rumet aku sorang tabligh. setakat ni haram perempuan tak pernah masuk rumah aku.

15h razmanr @namzar
@shaakiinaah_ gegar aku xdehal. kalau dia gergaji mangga pun tak apa. jangan pecahkan pintu. mana nak baiki pagi2 camni. bukan 7e jual pintu

15h razmanr @namzar
@FarisHazim sekarang ni rumah aku tak berkunci. macam babi, esok aku kerja barang2 rumah macam mana?

15h razmanr @namzar
@ZuraXoxo kalau betul orang buat report, apa salahnya dia minta maaf? ini dah pecah, gertak aku ramai2.


15h razmanr @namzar
@shaakiinaah_ jiran aku semua cina shax. aku tak kisah kalau diorang minta maaf. ini dia marah aku balik cakap biadap.

15h razmanr @namzar
@HarpanPria dia punya biadap sebab diorang ramai tadi memang kemain. aku masih tertanya tanya tujuan kamera dalam operasi cegah maksiat.

15h razmanr @namzar
Kerja jabatan agama islam cuma nak rakam orang beromen, siap bawa kamera, pecah pintu rumah orang. Bukannya mahu cegah. Macam babi.

15h razmanr @namzar
Aku nak tau agama islam ada tak ajar pecah pintu rumah orang tanpa ada asas? Ada orang nampak perempuan masuk? Tak ada.

15h razmanr @namzar
Bila aku jawab "senang jawab, macam ni ke jabatan agama?" mereka yang seramai lebih 10 orang menggertak aku dikatakan biadap.

15h razmanr @namzar
Kalau ganti tak apa, tapi dia jawab biadap "siapa suruh tak bukak pintu?"

15h razmanr @namzar
Aku nak report kat siapa jabatan agama islam pecah pintu rumah aku pukul 230 pagi tanpa apa2 sebab? Semata mata nak check kalau ada beromen.

No comments:

Related Posts with Thumbnails