our sponsor

Followers

Sunday, November 25, 2012

Ayiem Fyllo : Aku yang engkau pinggirkan...


Ayiem Fyllo ke Urbanscapes semalam menonton Sigur Ros kerana....

What happen to nuest, vixx and Ayiem Fyllo at shout awards yesterday ? Im just wondering to the max. Ayiem Fyllo bashed KPOP at the Shout Awards...well I will do the Ayieme thing if I went to the award. Oh budak yang minat k-pop semalam dekat Shout Awards booo Ayiem Fyllo? Mehh aku boooooo engko semua!! Engko boo Ayiem. Aku boo engkooooooo. #MalaysiaSaySorryToVixxAndNuest oh so Ayiem Fyllo bashed KPOP at the Shout Awards...well....Malaysian artists are so immature seriously Terdapat tidak cukup untuk menghormati orang-orang tua hari ini, saya telah membaca cerita-cerita tentang kumpulan-kumpulan remaja tidak tua bahawa 15 merompak orang tua, menolak perempuan tua 62 tahun daripada kerusi roda beliau semasa dia dalam perjalanan pulang kembali dari melawat Allahyarham suami kubur, seorang buta mendapat dirompak di jalan dan ia membuatkan saya SAKIT untuk berkongsi jalan yang sama dengan cunts ia benar-benar tidak, hidup saya jika i pernah menyaksikan peristiwa itu i akan pastikan untuk pergi ke atas dan membuat perasaan saya yang diketahui, dengan cara yang paling teruk. Apparently Ayiem from Fyllo channeled his Anti K-pop ism at shout awards.. bro no ... Apparently Ayiem from Fyllo channeled his Anti K-pop ism at shout awards.. bro no mohawk and wrong cause la brader.. ini kes cemburu ni.. seriously farid danial pergi shout awards? kayanya di... — hahaha. actually Ayiem Fyllo laa, kan muka macam far... Why semua artis yang bash K-pop ada on Shout Awards? Ayiem Fyllo & Scha Alya. This is a funny coincidence. BERSYUKUR GILA ZED ZAIDI TAKDE!! Watching shout awards makes me feel like wanna go shopping. Me want the exact denim vest that Ayiem Fyllo wear just now....


1 comment:

Anonymous said...

BARBIE KETAHIAN APAKAH INI????

Related Posts with Thumbnails