our sponsor

Followers

Thursday, April 3, 2014

Wanita hamil tujuh bulan dirogol lima lelaki

Sementara itu, dalam kes berasingan, pihak polis berjaya mengesan seorang lelaki warga Bangladesh yang dipercayai diculik di Tangok pada 28 Mac lalu.Siasatan awal mendapati kejadian berlaku pada jam 2 petang 28 Mac lalu. Mangsa diheret masuk ke dalam kereta oleh suspek yang tidak dikenali.Bapa saudara mangsa yang berusia 33 tahun membuat laporan polis mengenai kejadian itu di Kota Bharu pada jam 4.30 pagi, 2 Mac.Suspek didakwa meminta tebusan daripada keluarga mangsa di Bangladesh sebanyak RM15,000.Hasil maklumat, polis berjaya menemui semula mangsa di Machang dan menahan 10 suspek terlibat.

Sengaja saya post berita bangla diculik. Kalau bab rogol korang memang laju. Lihatlah komen di bawah. Dlm kepala kita asyik nak baca berita rogol saja. Pastu buat2 mcm ustazah. Insaflah...

1,499 Comments
5,171 people like this.

Shazila Mat Jenan Kuangjaq btoi..aku jmp jantan tu siap la

Maira Jamaldin Hudud.......

Nagendra Kumar Biar aku sebat kat penjara

Rizqi Riesha Riduan SubhanaAllah. Yess...hudud

Zaquan Nz Sebat je mat klate tu sume dpn org ramai..lebih hina drpd binatang..anjing pon mulia lg dr diorang..

Nasyriq Md Taib Agree hudud

Badril Halim Hudud

Evelien D Eaudsha Serambi mekoh kan

Anuar A Rahim Bansat punya orang buat can tu......

Ahmad Blitzenius Nazri kesian mat bangla tu diculik. kenapa yg dirogol je disimpatikan? yg kat Sweden tu pukul anak pun ore kelate. bekeng teh menate

Mohd Zainuri Celaka btl sinar buat berita...apa kena dgnbangla ni

Hafiezee Abu Zarin Aurat dia jaga x?

Udo O Ptl Org mcm ni la yg kita x mahu xada peri kemenusiaan. Harus diberi hukuman yg setempal dgn perbuatan nya. Kerana org mcm ni x patut ada d dunia

Amy Senyum Ya allah...

Ahmad Blitzenius Nazri berita rogol laju saje. komen bajet ustaz. insaflah korang.

Haziman Nor Iblis pun malu dengan perangai manusia hari ini. Sejahat jahat Iblis dia kenal akan Tuhannya. Manusia sebegini?

Akmal Awang HUDUD!!,,Contohilah Brunei.

Azizie Mohd Dalam golongan manusia ada byk binatang, tp dlm golongan binatang tiada manusia.

Mohd Rizal Hadri bukan jalan hukum hudud je ni patut tembakk je.

Mza THE BEST SOLUTION IS HUDUD!!

Shamsurrijal A Jamil Manusia tak berhati perut....

Yatie Nasara Itu bukan manusia binatang tu......tembakkje.

Aznida Yusuf Nate apo la

Azman B Mohd Kamel Kasi potong dia punya anu....dah x layak jdmanusia....rejam sampai mati

Rinna Kinuko Sari Iblis setan!!... semua mabuk pil kudo

Yaya Humayra 'subhanallah..kat tmpt kite ni..

Jef Rizal syukur..malaysia masih aman..p0k jibby ckp la.

Pok Ju narakko ore ngandung pom rogol jugok. meme kejam ore lonie.

Budop Junior Hudud leh dh...kejam sgt la prbuatan cm tu

Naziha Nordin Astaghfirullahal'azim...mnusia jenis ape lah

Liza Rahman Kes kat negeri mana ni

지수공원 Jgn Hina KELANTAN...sebabkn 1 masalah ni ko nak hina... tempat len belambak ko tak nmpak..arak judi tu jd HALAL kt negeri len ada ko NAMPAK???? fkir la bro.... sebab tu HUDUD perlu di MALAYSIA....supaya umat ISLAM takutkan HUKUM ALLAH.... bukan HUKUM KERAJAAN.... Siapa kita DI DEPAN ALLAH??? ko ada FIKIR semua tu??? INSYALLAH Hukum Hudud akan di jalankan di kelantan secepat mungkin dan di susuri dgn negeri lain juga... maafkn sy jika ape yg sy katakan salah dan mengganggu sesiapa...yg baik dari ALLAH... yg bruk dari saya sndri...Astarfiruallahallzim

Nor Suria semoga mendapat pembalasan yg setimpal...

Mohd Haris bukan org doh tu...tu jenis nate

Siti Hajar Subhanaallah

Dpzi Antique Dapat 5 org perogol tu , kasi rejam dgn batu jerr sampai mati .... sbb kalau dia masih hidup lg nanti ramai lg wanita mengandung atau anak dara org jadi mangsa

No comments:

Related Posts with Thumbnails