our sponsor

Followers

Monday, September 1, 2014

[ULASAN] Rindu Awak 200%, episod akhir

Dah habis dah "Rindu Awak 200%".

Kesimpulan saya kalau drama2 macam ni:

1) Kalau pasangan pilihan keluarga, walaupun awalnya tak suka, ending mesti dapat baby

2) Kes kahwin paksa 1 (isteri sudah di'sentuh' suami), ending mesti suami berubah jadi baik

3) Kes kahwin paksa 2 (isteri belum di'sentuh' suami), ending mesti bekas pakwe isteri datang selamatkan keadaan.

* jangan lupa masukkan scene makan-makan, datok/datin, projek juta-juta.

4 comments:

Shawal Hidayat said...

logik logik :D

Blitzenius said...

Predictable sgt

eddeved said...

seriously, kalau tak predictable nanti susah pulak nak memahami hikmah-hikmah sejati dan falsafah ketuhanan yang sangat mendalam...inilah klise kehidupan...karang kalau orang buat cerita tetiba bini dia terbang macam supergirl lepas tu selamatkan laki dia dari kena tikam dengan pompuan psiko tuh...ha ha ha!! jawabbbb!!!korang kritik pulak kata citer nih tak masuk akal...macam mana nak puaskan hati semua orang...macam mana laaa filem Melayu nak berkembang...?? orang melayu tak mampu disuap dengan hikmah pengetahuan yang tinggi jadi cukuplah setakat faham benda asas aje...selamat jugak...kalau dah tahu benda tinggi-tinggi nanti mati Tuhan tanya..."kenapa kau tak sampaikan pada orang?"...kita jugak kena jawab nanti...biarlah...depa ulang benda yang sama...Ignorance is Bliss!!!

Blitzenius said...

Aku pun tak habis ulas lagi. Satu benda je: kerja pilot tapi tak nampak kokpit

Related Posts with Thumbnails