our sponsor

Followers

Tuesday, May 16, 2017

Friday, March 31, 2017

Farah Elmo dikecam netizen kerana 20K pun Lelaki Melayu tak mampu

"Dapat 20k pun, nanti kalau dapat batang kecik, kau merungut tak puas pulak! Kikiki.." "Aku ingat kau lahir tak nikah ni, sebab 2 setan bertingek atas kepala kau." "Tau pulak lelaki melayu konek besau.....dah tengok ke?..bangang!"

Itulah antara kecaman yang diterima Farah Elmo, anak mami bermulut puaka selepas videonya viral. Tak terhenti di situ. Bacalah komen-komen di bawah untuk mendengar luaham cusi murni netizen di atas kelongkangan mulut beliau:

May b u  r educated..but u r not totally mannered..come with package...intelligent, sweet,humble...your words..so worse..so pity that guy who's purpose u to b his wife..

Kalau ada diploma aja masak nasi pun tak reti tak guna jugok..sebab suami biasanya nok makan masakkan isteri kalau hari makan.kat Kedai baiknya kahwin anak tuan Kedai sebab hari3 makan air tangan dia dah....minta 20k... Yang pandai masak air Dan.masak meee Maggi jeee...tu orang laki pun tahu....

Hahaha..g la kawen ngn benggali Singh ke..jepun ke..dayak ke..ni org x amal agama memang xreti bersyukur..kene org naik gila d buat pekasam budak ni masa tu org melayu jgk y akan tlg die. Dpt 20k pun, nnti kalu dpt batang kecik kau merungut x puas pulak! Kikiki..

Diploma je ingatkan PHD ke.... klu dploma mcam hang ni melambak.... lg.duk keje mana ni...? Rumah urut ka?....batang pelir besaq hang nk kan....hang punya pantat berbulu emas kah.... Ad diploma klau berak masih basuh sndiri xpayah ckp ler.klau hg upah org utk basuh pungkoq biru hg ok la jgk nk sohor pn
Mulut mcm logi kumbahan...boleh percaya ke ada diploma...tgk cara n mulut nya nmpak mcm SRP pun x lepas. Aku sokong ayah lan.ini betina perangai mcm babi...layak kau ni jdi bini aje bukan isteri..mukin juga kata ayah lan tu.jgn hina bsa sdiri.nti makan  diri.

masaallah ada juga orang tino macam setang laknatullah moga2 allah bagi hidayah org mcm nie sebelum meninggal... Betina tu mmng mata duitan je klu suami dia org kaya.... saya rasa kaya pon hanya skjp je sbb abis oleh betina hari syetan tu... Ingat lah , awak tu lhr dr mna ? Dr lubang melayu kan ? Diploma ke , phd ke , ijazah ke, klu mcm itu lah perangai mau lah smpai mati x dpt lki , sekolah tinggi bodoh meningkat nme nye tu , pahaaam.. DIPLOMA institusi mana..haha..rugi khawin dengan dia nie..awal² ada hutang..hantaran lg nak tinggi...lg satu..kalau perawan ok la..kalau dah pernah menerima sondolan..alamak..susah la sikit...bertimbang rasa la...

Monday, March 20, 2017

Apakah 'Getaran tuhan' Siti Kasim yang menggampangkan itu?

Siti Kasim kecoh lagi dengan statement getaran tuhan yang menggampangkan. Tapi apakah maksudnya?

Getaran' di sini bermaksud ,apabila usaha kuat atau daya laju yang diposisikan dapat menghasilkan suasana yang harmoni dan kadar metabolisma menerima anjakan paradigma ,di mana selepas getaran dihayati ,bunyi akan memainkan peranan dan secara tidak langsung saraf-ii otak akan bertindak balas untuk menyuarakan perkataan "omaigod" berulang kali,dan di situlah terhasilnya tuhan 'kau' ?

Klik gambar untuk melihat bagaimana tubuh Siti Kasim bergetar.

Foto pengebumian Amri Rohayat [TAKZIAH]

Amri Rohayat telah meninggalkan kita.

Innalillah Hiwainna Illaihi rojiun.

Harap Kawan Kawan dapat Sedekah Kan bacaan bacaan Yang DI galakankan serta doa Yang terbaik untuk arwah.

Related Posts with Thumbnails